TOIMITUSEHDOT
Marielinan verkkokauppa tarjoaa asiakailleen seuraavat maksutavat:
Lähimpään postiin 9 €: Paketti toimitetaan valitsemaasi postitoimistoon ja saat sähköisen ilmoituksen paketin saapumisesta
SmartPost pakettiautomaatti 8 €: Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta. Katso automaattien sijainti
Nouto liikkeestä 0 €: Asiakas noutaa paketin liikkeestämme. Saat puhelimeesi tekstiviestin, kun paketti on noudettavissa liikkeestämme. Arkisin klo 9.30-18. Osoite: Marielina Ky, Sibeliuksenkatu 23, 04400 Järvenpää.
Kirje 1 €: Lahjakortit toimitamme kirjepostina
Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi.
Toimitusaika
Tuotteidemme toimitusaika on 1 – 5 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Toimitusehdot lyhyesti:
1. Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä neljäntoista vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
2. Varastosta löytyvien tuotteiden toimitusaika on 1 – 5 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.
3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Marielinan -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse marielina@marielina.fi tai puhelimitse 010 235 0072
4. Marielina ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Marielinan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Marielinan -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Tarkemmat toimitusehdot
1. Toimitusaika
Tuotteidemme toimitusaika on 1 – 5 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
2. Toimitustavat
Tuotteen hinta on palvelussa tilaushetkellä oleva hinta. Tuotteen hintaan lisätään valitun toimitustavan mukaiset kulut.
Suoraan kotiin 9 €: Paketti kuljetetaan suoraan ovellesi, sisältää yhden jakeluyrityksen
Lähimpään postiin 7 €: Paketti toimitetaan valitsemaasi postitoimistoon ja saat sähköisen ilmoituksen paketin saapumisesta
SmartPost pakettiautomaatti 6 €: Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta. Katso automaattien sijainti
Nouto liikkeestä 0 €: Asiakas noutaa paketin liikkeestämme. Saat puhelimeesi tekstiviestin, kun paketti on noudettavissa liikkeestämme. Arkisin klo 9.30-18 ja lauantaisin klo 9-14. Osoite: Marielina Ky, Sibeliuksenkatu 23, 04400 Järvenpää.
Kirje 1 €: Lahjakortit toimitamme kirjepostina
Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi.
3. Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Verkkokaupalla eikä Paytrail Oyj:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme.
4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot
Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden on ehdottomasti oltava avaamattomia ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan. Jos tuote on avattu, raukeaa palautusoikeus.
Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen, on hänen aina ensin otettava yhteyttä kauppiaaseen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen marielina(a)marielina.fi, jotta voidaan sopia palautusjärjestelyistä.
Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen marielina(a)marielina.fi tai puhelimitse numeroon 010 235 0072
Asiakas vastaa palautuksen kustannuksista, ellei kyseessä ole viallinen tuote.
Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:
Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.
Huom! Palautuksen yhteydessä emme maksa takaisin toimituskuluja, paitsi niissä tapauksissa, joissa toimitettu tuote on viallinen tai jos olemme toimittaneet väärän tuotteen. Jos asiakas haluaa muista kun näistä syistä vaihtaa tai palauttaa tilauksen, hänen on itse vastattava toimituskuluista.